Keresés ebben a blogban

2012. szeptember 23., vasárnap

Sörkorcsolya perec - SAD IX

Plariné Zsuzsi a SAD IX. forduló háziasszonya, a kiírás a csíkos és pöttyös, 2012-es őszi divat.
Tegnap jöttem rá, hogy a határidő lejár, a torta pedig jövő hétre van tervezve, így a gyerekek kívánságát ötvöztem a díszítéssel, csíkos és pöttyös perecek készültek.


Hozzávalók:
300 g liszt
100 g margarin
100 ml tej
1 csipet só
1 csipet cukor
2 dkg élesztő

a tetejére
1 kk só
2 kk liszt
6 kk víz

Az élesztőt a tejben a cukorral felfuttattam, hozzáadtam a lisztet és a sót, összegyúrtam. 16 részre vágtam, ceruza vastagságú rudakat sodortunk belőle (már segítséggel). A rudakból pereceket formáztunk, a tetejüket tojással megkentem, és még a hideg sütőben kezdtem sütni. a lisztet, sót és vizet összekevertem, zacskóba töltöttem.
Amikor pirulni kezdtek a perecek, a zacskóból a tetejükre csorgattam, pöttyöztem a sós mázat, majd készre sütöttem

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...