Keresés ebben a blogban

2013. május 30., csütörtök

Epres-krémes torta

Jaj de jó a habos sütemény... jeligére a SAD 15. fordulóra. Egyszerű, gyors, nyári.


Hozzávalók:
3 tojásos piskóta lap 26 cm-es formában kisütve
200 g eper a tortába
100 g eper a tetejére-oldalára
100 g eperlekvár
1 cs drOetker krémes krém
800 ml tej
400 ml habtejszín
1 cs zselatin fix
3 cs vaníliás cukor

A piskótát megsütöttem, amikor kihűlt köré tettem a tortakarikát, megkentem eperlekvárral, megraktam eperszeletekkel és a tortakarikába körbe raktam az eperfeleket. A krémes krémet elkészítettem, beletöltöttem a tortába. A habtejszínt a vaníliás cukorral és a zselatin fix-el felvertem, a torta tetejére simítottam. Eperszemekkel és reszelt csokival díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...